maanantai 17. syyskuuta 2012

new week

Sormet syyhyää päästä kirjoittamaan tänne uutta postausta.joten joten nyt ois aika kirjoittamisen! Verbaalisesti lahjakkaana keksinki oikeen pitkän tekstin, johon sisältyy paljon hauskoja juttuja. Tai sitten vaan kirjoitan normaalirutiinilla, koska nyt ei mielessä oo mitään erityisen hauskaa.

Nyt uusi viikko ja siis uudet kujeet ja haasteet. Aattelin selvitä erinomaisesti tulevasta koeviikosta ja tulevasta inssistä! Toivottavasti tuo jälkimmäinen ainaki sujuu hyvin. Sitte tämä tyttö uhkaa omaa henkeään, varsinkin talvella, ku hyppää valkoisen opelin kyytiin. Toisaalta ei se mun oma oo niin taitaa ne autoon hyppäämiset jäädä vähemmälle.

Mulla on semmonen juttu. Semmonen juttu, että mä puran kaikki huoleni leipomiseen. Ongelmana on vaan se, että minä leivon hirveen satsin kaikkee ja sit en soita ketää kahville, enkä itekkään syö leipomisiani.

Ja hei, minä sain laittaa äkästä palautetta muuten! Nimittäin tilasin upouuden, kalliin historiankirjan bookylta ja se tuli mulle perille märkänä! Ei nyt kokonaan, mutta reunat ihan märkänä. Kyllä siinä vaiheessa ärsytti. No toivottavasti postin väki antaapi mulle rahat takasi. Anteeksi en kyllä anna!

Tästä se lähtee, alotetaan vaikkapa matikalla!

Jatkekaan hommaa myöhemmin tällä englannilla.  


Joo, kyllä, minä otin nämä mukaani meidän retkelle.


Ja tästä pitikin mainita. Käytiin tyttärien kanssa vähän ulkoilemassa. Otettiin kimpsut ja kampsut ja totta kai eväät ja lähettii vähän fiilistelemää ulos. Yks toi kahveet, toinen toi tuoreet pullat, kolmas teki leivät ja neljäs toi sit mukanansa itsensä. Oli kyllä mahtava ilta ja jäi hyvä mieli vaan tuosta illasta.



Booky petti. Tai oikeestaan sen kirjekuori.
Ja nyt on aika sanoa bye bye ja see you!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti