torstai 4. lokakuuta 2012

clumsy

Voi minua ja minun pientä bloggausuraani. Ei oo nyt oikeen lähteny hyvin liikkeelle tämä bloggaaminen ja niinkuin olette varmasti huomanneet, en tätä blogia läheskään joka päivä täällä päivitä! Jonkinmoista teemaakin olen miettiny blogille, mutta oikeestaan parempi itelleni, että kirjoittelen mitä haluan ilman minkäänlaista linjaa! Joten älkäähän välittäkö tökeröstä tavastani kirjoittaa asioita!




Jos nyt mainittakoon, syksy on tehny mulle semmosen tempun että kämppä on ku ketun pesä, viime jakso koulussa ei menny niinku piti, mutta... minä alotin taas tuon aina yhtä ihanan ja rakkaan Body Pumpin! Tuntuu se vaan hyvältä siellä vähä yrittää jonkin moista muutosta itselleen saada aikaan!

Mä en oo hirveesti minkään erityisen asian puolestapuhuja, mutta tänään koulussa maantiedon tunnilla käsiteltiin pakolaisuutta ja siihen liittyviä asioita. Tehtiin tehtäviä eräältä sivulta ja sieltä löyty kyllä monia mielenkiintosia juttuja mm. pakolaisista ja löyty myös henkilökohtaisia haastatteluja. Jos yhtään kiinnostaa niin kannattaa tsekata: http://www.kovatkertoimet.org/againstallodds/factualweb/fi/index.html
Tuon linki kautta voit myös pelata semmosta Kovat kertoimet -peliä, mikä ei ihan multa sujunu niin ku ois pitäny!

Mun on pakko kertoa yhdestä tavastani. Mulla on tapana opetella syömään jotain omasta mielestäni pahaa ruokaa tai ainesosaa. Oon opetellu syömään mm. fetajuustoa, jalapenoja ja punasipulia. Nyt ois haasteena raejuusto, mikä jokseenki on huvittavaa, koska eihän se loppupeleissä edes maistu oikeen miltään! No nyt tungen raejuustoa joka ikiseen paikkaan, tai en nyt ihan mutta melkeen. Semmosta sanotaanko, että siedätyshoitoa meikäläiselle!


Ja edistääkseni omaa naisellista kauneuttani kävin ostamassa viime viikolla uudet korkotolppanat! Pitäähän nyt kunnon leidillä enemmän ku yhet korkokengät olla, hyvänen aika! Ja tilauksessa on myös trenssitakki, jonka pitäis olla perillä viimestään huomenna. Minähän kohta alan puhjeta ihan kukkaan tämä aikuisuuden myötä!


Kuvaamaan en oo kerenny nyt pitkään aikaan, mutta toivottavasti kestätte nyt sen, ens kerralla kuvia hurjasti enemmän! Näihin kuviin, näihin tunnelmiin adios! Ja btw, what doesn't kill you makes you stronger!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti