tiistai 30. lokakuuta 2012

autumn


Mä oon täällä taas! Ei, ei ole päänupissani kertaakaan käynyt mielessä tää blogi. Ei, ei ole tullut ajateltua että voisin jopa kirjoittaa tänne! No taas pieni avautuminen tuli näköjää tähän alkuun. Hmm mistähän lähtisin liikkeelle. No vaikkapa siitä että huomasin oikeesti kuinka ihanat, järkevät ja käytännölliset mun Caterpillarit onkaa tämmösellä loskakelilla. Oikee vahingonilosena kattelen ku ihmiset pikkukenkiässä kastelevat tuolla loskassa, itellä on sillon erittäin erittäin leveä hymy!

Syysloma tuli ja meni ja meniki nopeaa. Tai itseasiassa tuntu ettei oo ollu koulussa pitkään aikaan. Öö menikö se siis nopeaa vai ei? No ainaki kerkesin käydä vähä mökkeilemässä ihanien tyttärien kanssa niin isossa cityssä ku Kinnulassa. Oli kyllä aivan mahtava viikonloppu. Sai olla vaan. Siellä saunottiin, naurettii ja tulipahan sitä hieman syötyäkin runsaasti.





Kävin minä muuten tuolla Tammerforssisaki pyörähtää. Vähän kävin sukulaisia ja kummipoikaa siellä tervehtimässä. Mukana oli molemmat pikkusiskot ja niin se vaan aika meni sielläki tosi nopeaa. Pakkohan se oli Ideaparkista käydä uus takki ostamassa. Nauratti vaan että ostin tommosen nahkatakin että meneekö se niin että mitä enemmän pakkasta sitä pienempi takki? No kuiva juttu. Tultiin tosiaan torstaina takasi ja oli pikkasen meikäläisellä tiukat paikat ku menin suoraan junan penkiltä jäkikseen. Tuntuhan se hyvältä siellä viilettää ku ei vaan yksinkertasesti jaksanu!








Ja muuten minä oon niin happy ku sain nyt laittaa ekat pyykit omaan pyykinpesukoneseen ja painaa starttinappia ja kuunnella sitä ihana hurinaa mikä siitä koneesta lähti, voi pojat sitä hetkeä olin oottanu! Nyt pesen ihan mielissään pyykkiä ja mietin että mihkäs mihkäs minä näitä kuivumaan laittelen? Ja toisena se että käytä aivan liikaa pyykinpesuainetta eli luultavasti saan jonku kauheen myrkytyksen kuitenki. No ei vaiskaan. 

Aa ja niin. Olisin jo niin onnellinen ku saisin tai viittisin jo laittaa jouluvalot ja kauheena kaikkia joulujuttuja ku oon huomannu että oon mä loppujen lopuksi aikalailla semmonen jouluimmeine! Kämpillä juon iltasin glögiä ja kuuntelen joululauluja tunnelmallisessa kynttilävalaistuksessa. Aah ihanaa. Joten tahronpa linkata tähän semmosen ihana laulun. Suosittelen. I like (Y)


Ja nyt vaivun taas pieneen horrokseen tämä blogini kanssa. Tai sitten  otan itteäni niskasta kiinni ja kunnolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti