tiistai 6. marraskuuta 2012

funny weekend

Finnmatkat - ikimuistoisia hetkiä. Kaks minuuttia sitte tipahti tämmönen esite postilaatikosta. Tää ois tosi kiva jos:
A) ois varaa lähtee
B) ei ois koulua, että vois lähtee
C) ei ois töitä, että vois lähtee

Muttaku ei niin ei sitte. Ei vaan tällä hetkellä mulla ei kummosempaa lomakuumetta oo ollu, mitä nyt oo aina vähä väliä käyny tarkistaa kaikki äkkilähöt netistä. Mainittakoon vielä, tän esitteen mukana tipahti laskuki mukavasti postiluukusta, mikä ei tuota edellä mainittua A -kohtaa paljoa helpota! Mutta näin itseni kiusaksi laitanki ihan muutaman lomakuvan tähän.


Perfecto!




Mulla on hirveä tarve kuvata varpaita, suurin osa lomakuvista oliki tän kaltasia!

Mulla oli mukava viikonloppu, kerranki jotai tekemistä tai siis oli vaan niin mukavaa! Perjantaina olin käymässä Kalajoella yhellä mökillä ku vietettiin semmosta työporukan virkistymisiltaa. Keli oli mitä kamalin ajaa sinne ja olin ihan paniikissa koko matkan. Perillehän kuitenkin löydettiin, ilman että eksyttii. Rimmaspa hyvin! Mainitsen ton perille pääsyn siks, koska oltiin ainoat, jotka löysi sinne ongelmitta. Kiitos siis Pakelle! Öö tuota noin, siellä tuli siis sitte vietettyä iltaa ja hauskaa oli! Pääsinpä vielä illan päälle Kannukseenkin!


Sunnuntaina kaverit tuli sitte mun luokse käymää, sopivasti ennen koeviikon alkua. Oltiin lauantaina käyty syömässä kallistii Mamma Leonessa Kalajoella ja mietittii ja mietittii että mitä tänää syötäisiin, ei kerta muutakaan tekemistä oltu. No sitte joltaki idea ja ruvettii ite tekeää salaattia ja sun muita hepeneitä lisäksi. Ja koska tasa-arvo on kova sana, pojat istu ns. olohuoneessa ku tytöt kokkas. Oli kyllä aivan tosi kivaa tuollon sunnuntaina. 

Mua ärsyttää, koska mun tekis mieli lisätä kännykästä tähän muutama kuva muttaku enhä mä nyt löydä mun sitä USB-johtoa mistään. Menee tavarat hukkaa mulla nykyään. Viimeksi mulla oli pankkikortti tippunu matkalla töihin. Onneks joku hyväntahtoinen tummu oli sen noukkinu turvaan. 

Mulla ei oikeestaan mitään muuta erikoista kerrottavaa ole, niin että sanotaanko taas näin että palaan asiaa jälleen kun siltä tuntuu! Kiitos ja näkemiin! 

ps. oon muuten huomannu että aina hyvästelen lopuksi, sairasta. Ja noi mun otsikot.. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti